į pradžią

toneriai, spausdintuvų kasetės, jų pildymas

LT EN RU
  • Pradžia
  • Sužinokite daugiau » Kaip naudoti kasetes?


INSTRUKCIJA LAZERINIŲ SPAUSDINTUVŲ KASETĖMS

1. Aplinkos reikalavimai: patalpos temperatūra turi būti 10-30oC, santykinė patalpos drėgmė 20-80%. Jei nėra tokių sąlygų, tai kopijų greičiausiai bus prastos kokybės. Tokiu atveju, perkelkite spausdintuvą su lazerine kasete, į patalpą su tinkančia temperatūra bei santykine drėgme ir  bent 2 valandas palaukite prieš spausdindami.
2. Spausdinimas ant per storo arba per daug šiurkštaus popieriaus įtakos greitesnį OPC būgno susidėvėjimą.
3.Nepalikite ant popieriaus sąvaržėlių , sąsagėlių, popieriaus atplaišų ar kokių kitų pašalinių daiktų, nes tai gali pažeisti OPC būgną. Pažeistas OPC būgnas įtakos spausdinimo kokybės pablogėjimą.
4. OPC būgnas yra ypatingai jautrus lazerinės kasetės dalis. Nelieskite jo pirštais, bei neapšvitinkite tiesiogine saulės šviesa, nepažeiskite aštriais daiktais,
5. Įdėjus kasetę į spausdintuvą, pirmi spaudiniai gali būti nekokybiški. Ši problema turi išsispręsti atspausdinus apie 10 lapų. Kitu atveju, kreipkitės dėl garantinio aptarnavimo.
6. Holograminis lipdukas, esantis ant kasetės, turi būti nepažeistas. Pažeidimo atveju, garantija nebegalioja.
7. Užstrigus popieriui spausdintuve, iš pradžių reikia išimti tonerio kasetę, ir tik tada pašalinti užstrigusį popierių. Bandant pašalinti popierių, neišėmus tonerio kasetės, ji gali būti pažeista.


INSTRUKCIJA RAŠALINIŲ SPAUSDINTUVŲ KASETĖMS

1.Įsitikinkite, kad kasetės elektriniai kontaktai yra sausi. Drėgni kontaktai gali pažeisti spausdintuvo elektrinę dalį.
2.Norėdami nuvalyti kasečių purkštukus, nenaudokite denatūruoto spirito.
3.Nenaudokite jokių lipnių medžiagų, pavyzdžiui pakavimo juostos, kad užklijuoti purkštukus ir kontaktus. Lipnių medžiagų cheminė sudėtis kenkia rašalinių kasečių purkštukams ir kontaktams.
4.Spalvotos kasetės gali užsiteršti, jeigu jos ilgam bus paliktos spausdintuve, tačiau nebus naudojamos.

5.Nelaikykite rašalinės kasetės ar spausdintuvo šalia šilumos šaltinio, nes gali ištekėti rašalas. Rašalas gali ištekėti net tuo atveju, kai rašalinė kasetė dar su plomba.
6.Niekada pilnai neišnaudokite rašalinės kasetės rašalo.  Jeigu tęsite spausdinimą su tuščia kasete, sugadinsite kasetę arba spausdintuvą. 
7.Pašalinus iš spausdintuvo kasetę, plombą užklijuokite taip, kaip ji buvo užklijuota ir įdėkite į maišelį.
8.Laikykite kasetę vėsioje ir tamsioje vietoje.
9.Atgabenkite tuščią kasetę pildymui, kaip įmanoma greičiau (savaitės bėgyje). Tuščia rašalinė kasetė negali
būti saugoma ilgą laiko tarpą.
10.Jeigu Jūsų kopijose atsiranda baltos juostos, vadinasi laikas pravalyti kasetės purkštukus. Norėdami tai padaryti, naudokite spausdintuvo valymo ciklą (žiūrėti spausdintuvo naudojimo instrukcijoje). Jokiais būdais nelieskite purkštukų pirštais. Jei tai nepadeda, kreipkitės į artimiausią PRINTERA centrą.
11.Iš spausdintuvo išimtą spalvotą kasetę laikykite dangteliu į viršų, kad nesusimaišytų spalvos.
12.Įdėję naują ar užpildytą kasetę, atspausdinkite bent 2 testinius lapus.
13. Rekomenduojama bent kartą į savaitę ką nors atspausdinti, kad apsaugotumėte kasetę nuo uždžiuvimo.


GARANTINIAI ĮSIPAREIGOJIMAI


1. UAB „Servea“ yra atsakinga už parduodamų prekių (toliau tekste vadinamų kasetėmis) kokybę ir garantuoja jų kokybišką darbą spausdintuvuose, kuriems jos yra skirtos.
2. UAB „Servea“ garantiniai įsipareigojimai galioja tol, kol  išnaudojama 90% dažiklio (milteliai/rašalas), bet ne ilgiau kaip 2 (Dvejus) metus nuo dažančiųjų miltelių kasetės pirkimo ir ne ilgiau kaip  kaip 6 (Šešis) mėnesius nuo rašalo kasetės pirkimo.
3. UAB „Servea“ garantiniai įsipareigojimai pildytoms ir restauruotoms lazerinių spausdintuvų kasetėms galioja tik tuomet, jei nepažeistas specialus garantinis UAB „Servea“ lipdukas.
4. UAB „Servea“ atsako už dažomųjų miltelių lazerinėse kasetėse kokybę. Tai reiškia, kad jeigu kasetės eksploatacijos metu išaiškėjo, kad reikia keisti ir kitas detales (būgną, magnetinį volelį), UAB „Servea“ turi teisę imti papildomą mokestį už susidėvėjusių detalių pakeitimą, prieš tai informavus klientą telefonu.
5. UAB „Servea“ garantuoja, kad su įmonėje užpildyta arba nupirkta lazerinio/rašalinio, spausdintuvo, daugintuvo, daugiafunkcinio aparato kasete padarysite ne mažiau kopijų, negu numatyta kasetės gamintojo techninėse sąlygose.
6. Jei UAB „Servea“ parduota kasetė neužtikrina kokybiško įrenginio darbo, UAB „Servea“ įsipareigoja nemokamai pakeisti nekokybišką kasetę.
7. Jei įrenginys sugedo dėl kasetės, įsigytos UAB „Servea“, kaltės, įmonė įsipareigoja sutaisyti įrenginį savo sąskaita ir grąžinti už kasetę sumokėtą pinigų sumą.
8. UAB „Servea“ nepadengia garantinio arba negarantinio įrenginio remonto išlaidų, jei remontą atliko kita organizacija ir UAB „Servea“ darbuotojai nebuvo iš anksto raštu apie tai informuoti.
9. Nekokybiškas produktas turi būti grąžintas kartu su pirkimą įrodančiu dokumentu.
10. Garantija negalioja kasetėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį.

Visus su prekių kokybe susijusius nusiskundimus ar pageidavimus prašome reikšti telefonu 8 700 55553 arba elektroniniu paštu: printera@printera.lt



Susisiekite su mumis!
Vardas:*
Kompanija:
El. paštas:*
Telefonas:
Siųsti
* Privalomi laukai
© 2014 www.printera.lt - kasečių pildymas, e-sprendimas: iTo